Rádi bychom upozornili na nekvalitní produkty a neseriózní jednání společnosti BEGHELLI – ELPLAST, a.s. Zakoupili jsme v roce 2004 od obchodního partnera BEGHELLI společnosti ELEKTROSVÍTIDLA s.r.o (z Tábora) 50 ks svítidel určených k osvětlení tenisové haly za bezmála 60 tisíc korun bez DPH. Ihned po instalaci přestala světla fungovat, svítidla jsme v podstatě neustále reklamovali, neboť se stále rozbíjela (bezdůvodně resp. vinou výrobce). Výrobce BEGHELLI resp. obchodní zástupce ELEKTROSVÍTIDLA s.r.o naše reklamace ignorují, přestože jsme zaplatili, máme nefunkční produkt, který poškozuje naše podnikání.

Všem potenciálním zájemcům NEDOPORUČUJEME spolupráci s firmami BEGHELLI – ELPLAST, a.s. a ELEKTROSVÍTIDLA s.r.o. Tábor.

REKAPITULACE reklamace svítidel Beghelli:

– Pro osvětlení tenisové haly jsem vyžádal a následně obdržel nabídku od firmy Beghelli Elplast a.s. dne 6.10.2004. Po dalším jednání jsem od technika této firmy obdržel Technickou zprávu dne11.10.2004; , kde je uveden typ a počet svítidel a jejich přesné rozmístění.
– Na základě cenové nabídky a technické zprávy jsem 18.11. U firmy Beghelli Elplast objednal 50 ks zářivkových svítidel dle specifikace z Technické zprávy.
– Dne 7.11.2004 mi dodala firma ELEKTRO SVÍTIDLA s.r.o., Hlinecká 745, Týn nad. Vltavou 50 ks objednaných svítidel včetně 100ks trubic za 59 500,- Kč + 19% DPH.
– Dne 25.10.2005 jsem zaslal zástupci firmy Beghelli reklamaci- ihned po instalaci přestaly svítit 2 svítidla, o tom jsem informoval zástupce firmy Beghelli, přes jaro a léto, hala nebyla využívána a až v říjnu se opět začalo svítit a to už nesvítilo 10 svítidel. Firma Begheli mi do týdne dodala 10 ks nových svítidel.
– dne 28.11.2006 jsem e-mailem podal opakovanou reklamaci na 9 svítidel a od zástupce firmy Beghelli jsem dostal kontakt na vyřízení –p.Vičan – elektrosvítidla /oficiální dodavatel svítidel. Ten tuto reklamaci předal firmě Beghelli , jmenovitě p.Kůrka -reklamační technik
– 4.12.2006 – odpověď p.Kůrky- zaevidoval reklamaci- navrhl zaslat vadné elektronické předřadníky a jejich výměnu firmou, která svítidla instalovala včetně možnosti finančního podílení firmou Beghelli na opravě.
– 5.1. 2007 jsem informoval p.Vičana, že jsem obdržel pouze 9 ks nových předřadníků, za které jsem musel platit dopravu, ale již mi nesvítí další 3 světla
17.1.2007 jsem informoval p.Vičana, že nesvítí další světlo. P.Vičan požadoval tel. na instalační firmu Beran, že se s ním spojí technik od výrobců elektronických předřadníků Helvar
28.6.2007 – informoval jsem p.Vičana, že nesvítí dalších 4 světla a že se doposud nikdo na reklamaci nedostavil
29.6.2007 – odpověď od p.Vičana,že si myslel, že je již vše vyřešeno, ale že kontaktoval výrobce předřadníků, který s instalační firmou vše vyřeší
13.9.2007- e-mail Vičanovi, že nesvítí dalších 7 světel a že nikdo na reklamovaná světla doposud nepřijel
14.10.2007 – obdržel jsem návrh na řešení od Vičana – dodat 42 ks nových předřadníků, které vymění instalační firma a montáž zaplatí Elektrosvítidla
Následně jsem obdržel nové předřádníky, firma Beran opravila všechna svítidla a dále opět přestala svítit postupně další, proto jsem poslal doporučeným dopisem dnev 11.5.2009 Písemnou reklamaci – příloha a 22.6.2009opět doporučený dopis o ukončení reklamace
Dne 20.1.2010 jsem poslal veškerou dokumentaci e-mailem na firmu Begheli a následně 7.7.2010 doporučeným dopisem , na kterou firma Begheli vůbec nereagovala!!!!!!!!!!!!
V současné době opět nesvití 34 ks svítidel !